Loynes
This Kafkaesque courtroom drama set in nineteenth-century Liverpool recounts the trial of a corpse with neither name nor past. Dozens have gathered for this absurd ceremony – and perhaps to deliver justice. Best Film in the Labo Competition at the 20th Pragueshorts Film Festival 2026.