Can You Hear Me?
Nastia’s Zoom lessons for her mother on how to use a laptop are disrupted by an unstable internet connection – and by resurfacing family traumas.​ Special Jury Mention in the International Competition at the 20th Pragueshorts Film Festival 2026.