Someone to Steal Horses With
A horse reflects on memory, upsetting the daily routines of the residents of Los Santos, San Andreas, during an interview for his new book Someone to Steal Horses With.​ Special Jury Mention in the Labo Competition at the 20th Pragueshorts Film Festival 2026.