Wolfie
A perfectionist illustrator accidentally creates a little wolf with an ink nose who is not afraid to leave the paper and give his playful nature free rein. But what a mess he makes! A gentle film about how difficult it is to face one’s own mistakes, but also about how nobody is perfect – and that’s okay.​ Best film in the National Competition at the 20th Pragueshorts Film Festival 2026.