Ruletista
A disillusioned elderly inhabitant of Vienna’s Alterlaa housing development seeks to end her life, only to find even the most drastic of escapes rendered impossible by rigid design. Special Jury Mention in the International Competition at the 20th Pragueshorts Film Festival 2026.