Bobel’s Kitchen
A little toadstool called Bobel has just one dream: to open a bistro selling homemade cakes. But how will he convince the other mushrooms not to be afraid of accepting food from a poisonous toadstool? A film about the power of friendship and about overcoming prejudices.