On dark and rainy nights, Miles creeps the streets of London, photographing the city’s hidden corners and the people that populate them. The products of these voyeuristic forays, published under the pseudonym Rain Catcher, earn him great renown on social networks and among high culture. With time, however, he starts to notice the same mysterious woman in his photographs – a woman who follows his every move and slowly begins to threaten all his work and his very existence. Michele Fiascaris’s suggestive feature-film debut uses his film’s gloomy atmosphere to explore the city’s underbelly – and the disquieting human mind. The audience is invited to immerse themselves in Miles’s paranoia as he uncovers reality one step at a time.