Fifty-year-old Murad’s life is shaken to the core when he learns that his younger brother is gay. Murad would like to support his brother, but their traditional Muslim family is against it. As a result, he finds himself subjected to pressures from all sides – from his father, who has close ties to the local imam, and from his brother’s circle of friends as well. He would like to help everyone, but as he slowly falls into a spiral of conflicts and mounting difficulties, he finds that he, too, is in need of help. Another integral part of this family drama is the theme of migration and dialogue – not just between different religions, but within communities themselves. For his fourth feature film, director Nader Saeivar collaborated with Jafar Panahí, who contributed as producer and editor.