Seen through the eyes of two young women, life in contemporary Myanmar can look quite oppressive. Working at a textile factory in industrial Yangon, they face exhausting work, social repression, and economic uncertainty. Although the grueling pace of everyday life stifles opportunities for human connection, both women continue to dream of intimacy and escape. When they grow closer, they set in motion the previously silenced fibers of their own emotions. Aung Phyoe’s long-anticipated directorial debut unfolds in shades of silence, subtle gestures, and unspoken wishes. In a captivating rhythm that oscillates between tenderness and harshness, the film explores how women’s desires survive in a country where intimacy and love between women remain socially unacceptable.