kiss kiss bang bang
A dual portrait of a relationship affected by one partner’s gender transition. Filmmaker Ollie Launspach decides to document his transition through the emotions of his partner Sterre, but the more he tries to understand her emotions, the more he is lost in his own. As a result, the film loses its previously planned contours and it becomes necessary to restructure it using the language not only of cinema, but also of literature – the domain of the author Sterre. An enchanting narrative experiment that asks how much we actually know the ones we think we are closest to.