Nobody Barks
We all know that lying doesn’t pay. But lying to your young nephew is a far greater risk to take. This is something that middle-aged Candela learns first-hand. How to deal with the fact that she ran over the boy’s dog while not ruining his birthday? Maybe, just maybe, dogs don’t die – instead, they head off every now and then on a pilgrimage to a sacred dog tree. Nobody Barks is a dark and at times absurd comedy about family ties, little white lies, and how even bad things can sometimes lead to good.