A gently defiant pensioner drives his wife of 44 years to distraction in the understated comedy Autumn Spring, marking an assured old-school return for director Vladimír Michálek and cinematographer Martin Štrba. With help from longtime friend and former theatre colleague Eda (Stanislav Zindulka), deceptively dignified 75-year-old Fanda Hána (Vlastimil Brodský) delights in impersonations, from touring country estates to posing as subway inspectors. Though he constantly bickers with his wife Emílie (Stella Zázvorková), their bond remains unmistakable. Drawing on decades of experience, the trio delivers performances rich in restraint, playfulness and quiet charm.