Jim Queen
Who has the hairiest chest? Jim Queen! Who has the biggest muscles? Jim Queen! The firmest butt? Jim Queen! Yes, him! The gayest gay in Paris. The influencer who has protein for breakfast and the love of all of “Gay Paree” for dinner. But watch out! There’s a virus going around called Heterosis, which dissolves your six-pack (nooo!), forces you to watch football (that thing with the ball?) and have children (yuck) – with a woman no less (ugh!). But Jim Queen won’t stand for it, and so he boldly strikes out in search of a cure, joined by his improbable companion Lucien, who has no muscles at all and hasn’t so much as kissed a man. So let’s raise our rainbow flags and set off on an animated mission to rescue the gay world – all of us together, regardless of whether we love men, women or bears.