The Unknown
Photographer David spends his days documenting the changing face of the city, while at night he wanders its dark streets. One day, when he sees an unfamiliar woman at a party, he cannot take his eyes off her and is compelled to follow her. The next morning, he wakes up in her body. David’s desperate search for his own leads him ever deeper into a world where the line between Self and Other is constantly being blurred and identity is a mere fragile illusion. Arthur Harari follows on from his award-winning Onoda: 10,000 Nights in the Jungle with a mysterious thriller about a man trapped in a labyrinth of other people’s lives that also presents us with an unsettling meditation on body, memory, and the desire to be someone else.