Paper Tiger
New York in the 1980s is changing literally before one’s eyes. The city offers the promise of getting rich quick, but at the same time it is increasingly permeated by a gray zone of shady deals and dangerous connections. The good-natured engineer Irwin (Miles Teller), his straight-laced wife Hester (Scarlett Johansson), and their two sons lead a quiet, middle-class life – until, that is, Irwin’s charismatic brother Gary (Adam Driver) shows up with a lucrative side deal. Is this their chance to finally live the American dream? As a former police officer, Gary knows how to navigate the city’s unpredictable streets. But will he realize before it’s too late who he’s gotten himself mixed up with this time?