Vojáci od Salaminy
Filmové zpracování stejnojmenného bestselleru Javiera Cercase. Příběh spisovatelky, jež v sobě nalezne opět chuť psát, když narazí na strhující materiál vedoucí k anonymnímu hrdinovi španělské občanské války, který zachránil život spisovateli Rafaelu Sánchez-Mazasovi, spoluzakladateli falangy.