Modulace: Kino pro uši
Dynamická historie elektronické hudby, natočená na vrcholu horečky taneční scény devadesátých let. Britská i americká scéna, techno, house, jungle, acidová kultura, přerůstání scény až ke gigantickým megaparty.
Dynamická historie elektronické hudby, natočená na vrcholu horečky z taneční scény devadesátých let. Režisérka Iara Leeová v rozhovorech a návratech na místa činu ukazuje, jak se technologie v průběhu let stěhovaly z akademického prostředí do zábavního průmyslu a k experimentátorům. Dokumentuje zlomové okamžiky, konkrétně vidíme, jak stupně technického poznání mohou od základu proměnit charakter hudby. Britská i americká scéna devadesátých let, techno, house, jungle, acidová kultura, přerůstání scény až ke gigantickým megaparty na open-air festivalech. Psychedelický film adekvátně neklidné textury, moře hudby nonstop a marnotratně krátké rozpravy, v nichž figuruje snad každž: Karlheinz Stockhausen, John Cage, Giorgio Moroder, Bill Laswell, Kid Koala, DJ Spooky, Squarepusher, Autechre, Carl Cox, Coldcut, Juan Atkins, LTJ Bukem, Orbital, Pierre Henry, Prodigy, Robert Moog, Teo Macero, Future Sound Of London, Genesis P. Orridge, Ken Ishii, Moby, Photek, Roni Size, Scanner, Talvin Singh, Westbam, Money Mark...