Nejsmutnější hudba světa
Surrealistická tragikomedie s pohádkovými rysy se odehrává v době "zlatého věku" kinematografie a zavádí nás do podivného světa lásky, smutku, ztrát a planých nadějí. Píše se rok 1933. Vládne velká hospodářská krize. Někdejší broadwayský impresário Chester Kent přijíždí se svou láskou Narcissou do rodného Winnipegu. Setkává se zde s lidmi, kteří kdysi hluboce zasáhli do jeho života, a dozví se o kuriózní soutěži o nejsmutnější hudbu světa, kterou vyhlásila krásná a bohatá majitelka pivovaru lady Port-Huntlyová. Kdysi si s Chesterem byla velmi blízká a setkání po letech otevře dávné rány i dosud nesplacenou vinu. Příběh plný vášně, lásky a nenávisti však ještě neskončil... Roli lady Port-Huntlyové ztvárnila Isabella Rosselliniová, známá z filmů Nevinná, Modrý samet, Smrt jí sluší, Zběsilost v srdci. Narcissu hraje Maria de Medeiros, kterou jme viděli ve filmech Henry a June či Pulp Fiction.