Svět
Tanečnice Tao i její přítel, kteří přišli ze severu Číny do hlavního města, jsou zaměstnáni ve velkém zábavním parku na okraji Pekingu zvaném World Park. Jejich vztah však prochází krizí. Film byl uveden v soutěži na MFF v Benátkách.
Tento snímek, který byl uveden v rámci soutěžní sekce na loňském MFF v Benátkách, je zasazen do prostředí velkého zábavního parku World Park na předměstí Pekingu. Půvabná tanečnice Tao a další dívky tu vystupují v show mezi napodobeninami nejslavnějších staveb světa - patří k nim Tádž Mahal, Eiffelova věž, Big Ben či egyptské pyramidy. Tao a její přítel Taisheng se do Pekingu přistěhovali před několika lety ze severu a oba se uchytili ve World Parku. Ne každý, kdo přichází do hlavního města s velkými nadějemi, dostane práci, v níž se surrealistický virtuální svět mísí se skutečností. Přesto ti, kteří jsou tímto virtuálním světem pohlceni, z něj hledají východisko... „Chtěl jsem natočit film, který by odrážel mé pocity z Pekingu, ze životního stylu ve velkoměstě“, říká režisér. „Myslím si, že naše představy o světě jsou ve skutečnosti jen dojmy o našem vlastním životě a prostředí, v němž žijeme. To, čemu říkáme „svět“, je pouze náš malý koutek v něm.“