Plavkyně
„Plavkyně je o lidech, kteří ztratili rovnováhu mezi svým světem a světem přírody, a jejichž životy závisejí na tom, zda ji dokáží obnovit,“ říká režisér. Film sleduje napjaté období v životě Tylerovy rodiny z pohledu jedenáctileté Emmy, která jako její nejmladší člen ještě vidí a cítí to, co dospělí okolo ní už vidět a cítit nemohou.
Jedenáctiletá Emma Tylerová žije s rodiči a bratry v zálivu Chesapeake. Otec vydělává na živobytí lovem krabů a ústřic, ale po nehodě, při níž se mu rozbije loď, se rodina ocitá ve finanční krizi. Nemocná dívenka se sbližuje s tajemnou Merrill, která se vrátila do rodného hnízda, a toto přátelské spojenectví Emmě pomáhá čelit těžkostem, jež prožívá ona i její rodina. „Plavkyně je film o lidech, kteří ztratili rovnováhu mezi svým světem a světem přírody, a jejichž životy závisejí na tom, zda ji dokážou obnovit,“ říká režisér. „Abych osvětlil toto sepětí, sleduji napjaté období v životě Tylerovy rodiny z pohledu Emmy, která jako její nejmladší člen ještě vidí a cítí to, co dospělí okolo ní už vidět a cítit nemohou. V zásadě je to příběh o lidech, v nichž se navzdory konkrétním krizím rodí nové sny.“