Paní a služka
V tomto trpkém zkoumání identity a třídních vztahů se služebná Dora stane nepostradatelnou pro svoji zaměstnavatelku seňoru Bebu. Dokáže je po společně prožitých 35 letech rozdělit argentinská ekonomická krize? A pokud ano, budou obě schopny přežít bez ochranných pout svých tradičních rolí?
Rozdělí argentinská ekonomická krize po společně prožitých 35 letech služebnou Doru a její paní Bebu? Trpké zkoumání identity a třídních vztahů odráží jejich vztah s velkou jasností. Dora, původem Indiánka z chudé provincie Chaco, se v průběhu let stala pro Bebu nepostradatelnou. Obě ženy to vědí. Zatímco se starala o Bebin mezonetový byt v Buenos Aires, našetřila si Dora na malý domek na předměstí. Mezitím Beba, rozvedená dáma z vyšší společnosti, zjišťuje, že se jí kupí dluhy a její životní standard se nezadržitelně hroutí. Ani tajné návštěvy v zastavárně jí nemohou zajistit dostatek prostředků, aby zaplatila jak Doru, tak i účty za provoz bytu. Když Dora nakonec Bebu opustí, obě jsou v koncích. Mohou dále pokračovat ve svých tradičních rolích? Na pikantnosti dodává celému filmu fakt, že v roli Dory debutuje Norma Argentina, která předtím dlouhá léta pracovala jako profesionální hospodyně.