New Town Original
Z rozbujelé krajiny britských nízkorozpočtových filmů vyčnívá New Town Original svou svěžestí, řemeslnou kvalitou a skutečně dobrými hereckými výkony. Micku Jonesovi (začínající herec Elliott Jordan) je málo přes dvacet, pracuje jako účetní a rád by „přestal žvanit a začal něco dělat“, jenže v zásadě neví, jak na to. Vedle svého nudného zaměstnání tráví čas vysedáváním se svými kámoši Johnnem (Nathan Thomas), Ozzym (Richard Gooch) a frajerským Balem (Kal Aise) v místních klubech a fantazírováním o holkách. Mickovy horizonty se rázem změní, když během jedné rutinní pařby se svými parťáky padne do oka Nicky (Katharine Peacheyová), bývalé holce místního psychopata a tvrďáka Si Naylora (Paul McNeilly).