Pravidla hry - vymezení prostoru
Projekt Pravidla hry spontánně přerostl v sérii institucionálních portrétů. První část Vymezení prostoru se odehrává v rámci příprav a v průběhu konání summitu NATO v Praze před dvěma lety. Zabývá se zvláštností organizace takového typu, kde každý detail je plánován a v podstatě ukončen předem - a to včetně výsledků.