Televizní moderátor předpovědi počasí se vydá do svého rodného městečka na severovýchodě Brazílie na pohřeb otce, který byl zastřelen za podezřelých okolností. Brzy po příjezdu do tohoto bohem zapomenutého kouta země se setká nejen se svou podivnou rodinou, ale také s místními indiány, pěstiteli marihuany, konzervativními politiky, jasnovidci, proroky a věštci – a především s vlastními vzpomínkami.