První láska
Love story z let šedesátých představuje komorní variantu snímku Bonnie a Clyde, v níž nechybí zločin podle skutečné události, která dodnes inspiruje japonské umělce k fikcím a dohadům. Studentka Misuzu se nechá přesvědčit komplicem k loupeži hotovosti v hodnotě 25 milionů dolarů, určených jako odměny pro zaměstnance Toshiby.