Himálaj
Minimalisticky pojatý film sleduje postaršího korejského muže, který v úřednickém obleku a baloňáku přichází do zapadlé vísky ve vysokohorské oblasti Nepálu. Jeho anabáze zachycená v distancovaných záběrech pojednává o vnitřní obrodě, ale také polemizuje s idealistickou tradicí „cest z města".
Postarší korejský úředník přijíždí do Nepálu. V obleku a ve vycházkových botách absolvuje strastiplnou cestu do odlehlé vesnice, kde několik dní přebývá u jedné rodiny. Jeho jedinou spojnicí s místními lidmi je malý chlapec, s nímž se dorozumívá lámanou angličtinou. Obklopen bezprostředními projevy života a přírodní scenerií velehor, vzbuzující bázeň, tráví následující dny v apatickém uzavření, zatímco na něho doléhají problémy, které si s sebou přinesl z Koreje, ale také pracovní povinnosti, jež ho přivedly do Nepálu. Vyprávění zaznamenané ve strohých dlouhých záběrech a bez hudebního doprovodu zachycuje vnitřní přerod vyprahlého městského člověka, ale současně polemizuje s idylickými schématy příběhů o „cestách z města". Hlavní roli ztvárnil charakterní herec Choi Min-sik, známý mezinárodnímu publiku z hitů Old Boy (2003) či Nebohá paní Pomsta (Chinjeolhan Geum-jassi, 2005).