Lištičky
Citově nevyrovnaná Alžběta pracuje v Dublinu jako au pair a zoufale touží vytvořit si daleko od rodného Slovenska nový domov. Její starší sestra Tina, která se bezproblémově asimilovala díky snoubenci Stevovi, se jí marně snaží pomoct. Aby Alžběta mohla začít žít svůj život sama za sebe, musí se sestry společně postavit dávné temné události… Drama debutující režisérky Miry Fornay vypráví o závisti a závislosti, ale také o odpuštění. Bylo uvedeno na MFF v Benátkách v soutěžní sekci Mezinárodní týden kritiky.