Kamion
Vdovec Germain je zkušený řidič kamionu. Jednoho dne se stane účastníkem dopravní nehody, při níž zemře neznámá žena. Od té chvíle se stále více propadá do deprese. Snímek se vyznačuje podmanivou kamerou a čistotou formy a příběhu, své hrdiny vrhá do nesnadných situací, aniž by sklouzával k patosu a falešnému sentimentu, přesto dokáže hovořit o nejzákladnějších věcech života.