Hodiny harmonie
Třináctiletý Aslan žije se svou babičkou v malé kazašské vesničce a dochází do zdejší školy, která má extrémně vysokou míru zločinnosti. Chlapec trpí poruchou osobnosti, která není na první pohled zcela patrná, postupně se ale začne vyjevovat v neudržitelném sloučení jeho osobního uspořádaného života, jenž má svůj pevný řád a podléhá striktnímu perfekcionismu, a násilím prodchnutého prostředí školy, kde se pravidla ohýbají kolem nejsilnějších a nejagresivnějších žáků. Bolat je jedním z vůdců zdejšího gangu, který jej hned v prvních chvílích filmu poníží. Se svými poskoky si od spolužáků násilím vynucuje finanční příspěvky na uvězněné kamarády. Každodenně snášený teror však postupně Aslana vyburcuje k činu, který se vymyká z ustálené hierarchie moci. Překvapivě vyzrálý debut spoléhá na atmosféru, která je nenápadně budována prostřednictvím záznamů každodenních činností chlapce a kterou umocňují i excelující mladí herci v hlavních rolích.