Až na dno
Vedle jazzu a heroinu byla konstantou života proslulého pianisty Joea Albanyho dcera Amy-Jo, jejímž zasněným a nevinným pohledem sledujeme nejen talent a sebedestruktivní okamžiky dobrosrdečného otce, ale i bizarně podmanivé prostředí bezstarostné bohémy Los Angeles poloviny 70. let. V hlavních rolích nedostižní John Hawkes, Elle Fanningová a Glenn Closeová.
Dospívání v podivně letargickém prostředí losangeleské bohémské komunity v sedmdesátých letech po boku otce, respektovaného jazzového pianisty, potýkajícího se s dlouholetou závislostí na heroinu, popsala Amy-Jo Albanyová v memoárech, které inspirovaly celovečerní hraný debut Jeffa Preisse. Ve velmi komplexně vystižené atmosféře se mísí snovost dávných vzpomínek na radostné chvilky s otcem i na bolest při pohledu na jeho sebezničující závislost. Melancholické drama o nelehkém přechodu do dospělosti má skrze postavu Joa Albanyho podmanivé hudební ladění, založené jak na precizní řemeslnosti, tak na nepředvídatelných improvizacích. Na výsledném, zvláštně unikavém tvaru filmu mají zásadní podíl kamera Christophera Blauvelta, který spolupracoval na nových filmech Sofie Coppolové a Kelly Reichardtové, výprava Elliotta Hostettera (Spring Breakers) a především intenzivní herecké výkony Elle Fanningové, Johna Hawkese a Glenn Closeové.