Rande pro šílenou Mary
Počátek dospělosti může znamenat i konec dětských přátelství. Impulzivní Mary hledá doprovod na svatbu nejlepší kamarádky. Narůstá v ní ale zmatek, možná nehledá chlapce a možná šlo o víc než jen o kamarádství. V poutavém, ale nepodbízivém příběhu z irského předměstí září v titulní roli Seána Kerslakeová.
Počátek dospělosti může znamenat i konec dětských přátelství. Impulzivní Mary se po půl roce vrací z vězení, kde skončila kvůli brutální školní rvačce. Její nejlepší kamarádka Charlene se bude za tři týdny vdávat. Mary hledá doprovod na svatbu. Vhodného muže se nedaří najít, a k tomu se zdá, že Charlene už nechce trávit s Mary tolik času jako dříve. Mary objevuje útočiště u zpěvačky Jess, ale její zmatky se tím jen prohlubují. Je Jess tím člověkem, kterého Mary celou dobu hledala? A silný vztah k Charlene – bylo to skutečně jen dětské přátelství? V postavě Mary se mísí výbušnost s bezradností a zranitelností, asi jako v každém člověku na prahu dospělosti. Výkon Seány Kerslakeové dodává charakteru Mary jedinečnost, herecká kreace pomáhá filmu přesáhnout žánrové škatulky konvenční romance a coming-of-age story z předměstí.