Wind River
Stopař Cory Lambert objeví uprostřed zasněžené pusté krajiny Wyomingu tělo mrtvé indiánské dívky. Vyšetřování se ujímá novopečená agentka FBI Jane Bannerová, která si Coryho pozve na pomoc a společně se snaží přijít na kloub záhadné smrti… Suverénní režijní debut úspěšného scenáristy Taylora Sheridana (Sicario: Nájemný vrah a Za každou cenu), v němž Jeremy Renner v roli Coryho podává jeden z nejkomplexnějších hereckých výkonů poslední doby.
Stopař Cory Lambert objeví uprostřed zasněžené pusté krajiny Wyomingu tělo mrtvé indiánské dívky. Vyšetřování se ujímá novopečená agentka FBI Jane Bannerová, která do odlehlé indiánské rezervace Wind River přijíždí z Las Vegas, zcela nepřipravená na drsné podnebí, jež tam panuje. Na pomoc s vyšetřováním si přizve stopaře Coryho a společně se snaží přijít na kloub záhadné smrti… Po úspěších na poli scenáristickém (Sicario: Nájemný vrah a Za každou cenu) Taylor Sheridan neméně suverénně debutuje i coby režisér. V atmosférickém, mysteriózním thrilleru umně využívá nehostinné, sněhem pokryté wyomingské krajiny, v níž není lehké prosazovat zákon, v druhém plánu zároveň upozorňuje na neuspokojivé postavení původních amerických obyvatel. Jeremy Renner v roli málomluvného, osobní tragédií poznamenaného stopaře Coryho podává jeden z nejkomplexnějších hereckých výkonů poslední doby. Na festivalu v Cannes, kde se odehrála evropská premiéra, snímek získal cenu za režii v sekci Un Certain Regard.