Hluboké řeky
Drsná krajina, nevraživé okolí, úmorná práce a hluboké rozpory v rodinném kruhu – začarovaný kruh, na jehož tíži jen upozorní návrat nejmladšího bratra, který má v rodině dřevorubců zastat místo nemocného otce. Pod dohledem Alexandra Sokurova se zrodil další drásavě plastický a vizuálně pozoruhodný debut s hlubokým humanistickým apelem.
V zapadlém koutě kavkazských hor odchází den co den rodina dřevorubce těžit dřevo do neschůdné krajiny, aby dostála smlouvě s pilou. Když otce těžce zraní padající strom, musí na jeho místo nastoupit nejmladší z bratrů, který živořící venkov dávno opustil. Jeho příjezd otevírá staré rány a zostřuje konflikty v rodině i v nepřátelsky naladěné vesnici. Dusivé emoce a tíživě atmosférický obraz rozklížené společnosti otevírají téma komunikační nezpůsobilosti a lidské xenofobie. Houstnoucí nevraživost se vizuálně i emočně prolíná i s hrozbou zkázy vinou samotné přírody, hrozící v libovolný moment podemlít rodinný dům. Výjimečný debut Vladimira Bitokova vznikal pod vedením Alexandra Sokurova.