Hard Goodbyes: My Father
Ten-year-old Elias, who lives in Athens with his family at the end of the sixties, experiences the toughest moments of his life. His father has died unexpectedly and the boy cannot cope with the loss. Coming to terms with reality is so very hard and painful.