Blue Cha Cha
In Cheng Wen-tang’s film, subtitled “Life is hard, let’s cha-cha-cha when things go wrong!”, a young woman just released from jail tries to find friendship, love and a decent job. It takes her a long time to realise that if she is to achieve all she is striving for, she must first of all find herself.