In Between Days
Aimie, a teenage immigrant who has recently moved from Korea, has fallen in love with her best and only friend, Tran. She tries to express her feelings for him, but is scared of losing their friendship. A sensitive and intimate portrayal of love, emigration, isolation and loneliness in the anonymous suburbs of a North American city.