Blood
Diego is a middle-aged, ordinary man. When Diego’s daughter from his first marriage (an ex-junkie) comes to him in search of acceptance, Diego finds himself caught between a jealous wife and a daughter in desperate need of guidance. An existential and mercilessly hopeless portrayal of human estrangement.