Marriage Stories, 20 Years Later
This highly acclaimed cycle of documentaries observing changes in the lives of married couples from their weddings to the present day, was made during the years 1981–2005. The protagonists of the segment Ivana and Václav started out modestly. Today they have five children, they are trying to make a success of their furniture business and maintain their equilibrium in life.