Isolated
Despite its bleak-sounding title, Isolated reps a delightfully laid-back laffer from young helmer David Marqués (Cualquiera) in which two buddies shoot the breeze at a hilltop villa in Ibiza, Spain. Reminiscent of the debut Clerks, pic hangs with twosome as they sink beers and discuss sex, movies, politics, whatever.