Deservedly the most celebrated part of the series Come Sir, Let Us Play in which the bears turn into anything which takes their fancy. The torrent of creative imagination is infinite, moreover, the young viewer is discreetly encouraged to feel compassion for the one who is weaker and the target of trickery.