Zaslouženě nejproslulejší díl seriálu Pojďte, pane, budeme si hrát. Medvídci se tu opět proměňují v cokoliv, na co si hrají, gejzíry tvůrčí fantazie jsou nevyčerpatelné. Navíc je zde dětský divák nenápadně ponoukán, aby soucítil s tím, kdo je slabší a oklamaný.