The surrealistic world of Japanese manga horror comics comes to life in the dramatic meeting of three siblings. The selfish Sumiko arrives for her parents’ funeral from Tokyo and harshly intervenes in the lives of her younger sister Kiyomi and stepbrother Shinji. Each of them tries to find the meaning of life and love in their own way.