Funuke
Surrealistický svět japonských hororových komiksů zvaných manga ožívá v dramatickém setkání trojice sourozenců. Na pohřeb rodičů přijíždí z Tokia sobecká Sumiko, která tvrdě zasáhne do životů mladší sestry Kijomi i nevlastního bratra Šindžiho. Každý z nich se po svém snaží najít smysl života a lásku.