Clay Pigeon
A love game interrupted by war. A famous story disguised in an unusual narrative. Miloš Tomić is studying at FAMU in Prague and has become well known for his films, paradoxically screened abroad for the most part. As yet a fairly unfamiliar face in this country, he aspires to become the school’s biggest talent to date.