Carlitopolis
A mouse called Carlito and a black magic box. An intelligent and funny story contemplating, in an unexpected way, the seeming evidence of image. Colombian-born director Luis Nieto soon gained international recognition for his graduation film. Recently, Nieto completed a music video for well-known British duo Faithless.