DMZ
The 38th parallel north cuts the Korean Peninsula roughly in half. During the ceasefire of July 27, 1953, a demilitarised zone was created as each side agreed in the armistice to move their troops back 2,000 meters from the front line, creating a buffer zone four kilometres wide. What’s life like behind that zone?