Zen Through Garbage
A short film about a young man who has fulfilled all the requirements of today’s society: a good job, enough money, a nice car, a fancy apartment and a beautiful girlfriend. Everything seems fine but, one day, his world comes tumbling down. A chain of disasters is triggered, and the young man searches desperately for an escape...