Honey
A beautiful and successful woman receives an unusual gift from her friends for her 35th birthday. The only thing she always wanted: a live man. The birthday girl doesn’t really know what to do with him, but he comes with a handy owner’s manual. But her coexistence with the “ideal husband” begins to irritate the woman accustomed to living on her own… The lead role is played by acclaimed Dutch actress Ariane Schluter.