Půvabná úspěšná žena dostane od svých přátel k pětatřicátým narozeninám neobvyklý dar – živého muže. To jediné, co jí dosud chybělo. Oslavenkyně sice neví, co si s ním počít, dárek je ale naštěstí vybaven kompletním návodem k použití. Soužití s „ideálním manželem“ ale ženu navyklou na samotu záhy začne iritovat… Hlavní roli ztvárnila uznávaná nizozemská herečka Ariane Schluterová.