Ciao bella
Debuting helmer Mani Maserrat-Agah’s delightful romantic comedy Ciao Bella takes on Swedish attitudes toward immigrants and foreigners with a pitch-perfect story about young love, sex, ethnicity and fear of being an outsider. Strong playing by leads and, indeed, the entire ensemble of young actors gives the situations a realistic intensity and winning charm.